zondag 21 februari 2016

Vogue girl flexible, review

hoi!!<3

Een tijdje geleden heb ik met een winactie een heleboel vogue girl producten gewonnen, waaronder de vogue girl flexible producten!
Dat zijn de deo, de body butter en de disco scrub:)


De disco scrub:

De disco scrub is erg kleurrijk, zoals de naam al zegt. het is wit en er zitten allemaal kleurige stipjes in. Het voelt grappig aan als je het op je handen (of een ander lichaamsdeel) smeert en ruikt heel erg lekker!! Als je het afgespoelt hebt, is je huid heel zacht!!<3
Cijfer: 9

De body butter:

Zelf hou ik best wel van body butter en dat soort dingen, dus dit vond ik heel erg leuk om te krijgen.
Het is wit en best wel dik. Het duurt niet zo lang tot het ingetrokken is, en dan is mijn huid super zacht en het ruikt heel lekker;-) Het ruikt hetzelfde als de scrub.
Cijfer: 8,5

De deo:

De deo heb ik eigenlijk nog nooit gebruikt, omdat ik nooit spuit deo gebruik, maar ik heb het even in de lucht gespoten om te ruiken.
Het ruikt heel erg zoet en lekker sporty! Ik zou het niet in de zomer opdoen, want het is zo zoet dat er vast wespen op af komen! ;-P haha!
Cijfer: 8

Links: disco scrub
Midden: deodorant
Rechts: body butter












Dit was mijn mening over de vogue girl flexible producten!!


XXX Lotte<3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten