zondag 21 februari 2016

Plateau-zolen, mijn mening

hoi!<3

Een tijdje geleden heb ik bij Van Haren schoenen met plateauzolen gekocht!
Ik vind ze heel erg mooi, ze hebben een zool van 4,5 centimeter. (dus niet te hoog)
Ze lopen heel erg fijn, wel had ik de eerste dag pijn aan de achterkant van mijn voet, maar
dat ging al heel snel weg. Dat komt ook omdat ik eigenlijk nooit lage schoenen draag.
Ze passen (bijna) overal bij, dat vind ik er zo fijn aan.

Ze kosten nu 24.90 Euro, ze zijn eigenlijk
34,90 Euro.
Dus ik greep mijn kans, want ze natuurlijk ook erg fashionable!

Je hebt natuurlijk veel verschillende soorten schoenen met plateau-zolen maar ik vind deze gympen wel praktisch, ze zijn niet te hoog.

Hoe zou ik ze dragen?
Ze passen dus bijna overal bij, maar deze looks vind ik zelf heel erg mooi:

-Erg mooi is het om ze met een ripped jeans te dragen in een combi met een oversized rood geblokt blousje en een lange ketting of een choker.

-Ook is het mooi om ze met een zwart jurkje naar een feestje te dragen, met zilvere ketting en zilvere
oogschaduw. (past bij het zilvere stukje)

-Verder zijn ze ook erg leuk met een zwarte legging (kan een leren legging zijn) met een spijker jasje en een kort broekje. (dit kan ook met geblokt blousje)

Dit was mijn mening over plateau-zolen!!                                                     Mijn look:

XXX Lotte <3


Geen opmerkingen:

Een reactie posten