dinsdag 23 februari 2016

babylips winter delight

hoi!!

Vandaag heb ik van mijn moeder nieuwe babylips gekregen!!
2 winter delights! Dankjewel mam!!<3
Ik vind ze echt superschattig!<3 Ik dacht gelijk, ik ga er een review over geven!! Hier komt ie:

De hot cocoa:


Deze ruik heel lekker naar cocoa poeder, en ook een beetje naar vanille!:-P
Het geeft een nude, peachy kleurtje af, niet zo fel. Heel mooi en heel verzorgend!!
Perfect voor de winter!!
Cijfer: 8,5



De mint candy:


Deze ruikt vooral heel erg naar mint, niet echt naar candy, maar wel heel fris!!
Het maakt je lippen glossy en heel licht roze, best mooi in combinatie met een wat fellere lipbalm. Ik heb het gecombineerd met de cherry me babylips, en dat vind ik een hele mooie combinatie!!! Dan krijgt je een fel roze candy kleur! Ook deze is heel verzorgend!!<3
Cijfer: 9


Dit was mijn mening over de babylips winter delights!!


XXX Lotte!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten