maandag 18 april 2016

Geek Girl #2 Blundert door

Hey!
Eergisteren heb ik Geek Girl 2 uitgelezen, en, eerlijk is eerlijk, het is een ontzettend leuk boek!!
Ten eerste vind ik de buitenkant, en de binnenkant heel mooi, er staat bij elk nieuw hoofdstuk een brilletje op de onderkant van de bladzijde.
Ten tweede vind ik niet alleen het uiterlijk ook het innerlijk (het verhaal) heel mooi!!
Ik krijg al een glimlach als ik terug denk aan dit boek! Het is super hilarisch en ook wel een beetje awkward! Ik vind het ook heel leuk dat aan het einde alles goed komt, en op welke manier dit gebeurt. Het is zeker een aanrader!

Cijfer: 9,5 van de 10.
Ik heb de negen en een half gegeven omdat ik het heel af en toe niet kon volgen, maar dat kan ook aan mij liggen.

Veel plezier met het lezen van dit boek (als je dat van plan bent) en veel kusjes van mij;-)
XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten