woensdag 8 maart 2017

Random knutsels


Heeey moppies!

Vandaag laat ik 2 random knutsels zien;-)


NUMMER 1

Dit heb ik gemaakt van pop tape, de tutorial vind je...op pinterest..ugh sorry, ik kon hem echt niet meer vinden:-( 
Als jullie het willen dan kan ik er misschien binnenkort wel een tutorial van maken...Reageer maar als je dat wilt;-)
(Tip: de pop tape is bij het kruidvat in de aanbieding;-))

Dit zijn er twee, ik heb er nog een gemaakt, maar dat was mijn eerste dus die was niet heel goed gelukt..

Met aardbeitjes!! Dat vond ik best wel heel erg leuk, omdat ik er waarschijnlijk plantjes in ga doen!

Nog een! Dit vond ik ook wel een hele leuke, vrolijke kleurencombi!


NUMMER 2

Dit is een soort prikbordje, die ik zelf bedacht heb, ik heb hem gemaakt met karton en een rokje dat te klein was!

Ik heb de stof gewoon met een lijmpistool op het karton geplakt.

Met spullies! YAY! In dat zakje zit een pen, en ja, die tekening is van de eenhoorn van Despicable me;-D


Nou, dat was het. 

Kopen jullie wel eens knutselspulletjes bij het Kruidvat?
(Ik af en toe)

XXX
Lotte


Geen opmerkingen:

Een reactie posten