zondag 12 maart 2017

Handlettering creaties #1

Hey hoi!
Vandaag laat ik jullie een aantal handlettering creaties zien!

1. Dream big!

Ik heb een soort van 'tumblr hoekje' in mijn kamer gemaakt en daar moest natuurlijk een leuke quote bij;-) Ik heb er met zilveren washi tape een randje omheen gemaakt voor een leuk effect!


2. Throw kindness around like confetti!

Deze heb ik een tijdje geleden gemaakt.
Ik was bezig met bolletjes schilderen met gouache en toen dacht ik, hé, dit lijkt wel een beetje op confetti, dus tada!


3. Ik word zo blij van chocolalala!

Deze quote zag ik bij de dutchlettering challenge (kijk op @dutchlettering en @marijketekent op instagram), en ik vond hem zo leuk, dat ik hem ging maken!
Omdat ik Tony's super lekker vind (en omdat ik de verpakking te leuk vind om weg te gooien) heb ik er Tony's verpakkingen bij gelegd!:-D


4. Good vibes only!

Dit is denk ik mijn favoriet, ik vind hem zo leuk geworden!! 
Het 'good' heb ik met gouche ingekleurd, de rest gewoon met gel pen.


5. No rain, no flowers!

Deze is geïspireerd op het instagram account '@surelysimpleblog'
Ik heb het tekeningetje/quotje op een envelop geplakt voor een soort fotolijst effect! 


Handlettering met kleuren of handlettering met zwart en wit?
Ik kies zwart en wit, ook al vind ik kleurtjes ook heel leuk!;-)

XXX
Lotte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten