zondag 25 september 2016

Vilten broches!

Hey!

Vandaag laat ik jullie een aantal zelfgemaakte vilten broches zien!
Ik heb het allemaal vastgelijmd met een lijmpistool!

Ik vond het heel leuk om ze te maken! En ze staan heel leuk op een spijkerjasje of tuinbroek!


Dit appeltje en peertje kunnen samen, maar ook apart!

Een lieveheersbeestje brengt geluk, en een zwarte kat ongeluk!
Toch vind ik ze best schattig samen!

Dit is een roze glitter alpaca! (Ik weet niet of je goed kan zien of er glitters op zitten.)
Deze heb ik als eerst gemaakt en vind ik ook het allerleukst!

Dit is de achterkant. Ik heb een klein plupje lijm op de acherkant gedaan en toen heb ik er een veiligheidsspeld ingeduwd. (Let op! Goede kant boven! XD)


Welke is jullie favoriet?

Hebben jullie nog ideeën wat voor vormpje ik kan maken?

XXX
Lotte

1 opmerking: