maandag 29 augustus 2016

Mijn ponsjes en een diy!

Heeeyy!
Huh? Wat is dit nou? Is dit Love you a Lotte wel? :-P
Jep! Ik heb mijn blog veranderd! 
Het is nu simpel wit, met een paar cactusjes! 
Ik ben wel blij met de veranderingen! Wat vinden jullie er van?

In ieder geval, deze post gaat over mijn ponsjes verzameling!
Ik laat jullie al mijn ponsjes zien een een kleine diy!


Dit zijn al mijn ponsjes, de meeste zijn van de Hema!

Dit is een grote pons van een gekarteld rondje van de Hema.

Het heeft twee delen, en zit met magneten aan elkaar.
Ik zat er in het begin mee te worstelen, maar ik ben er later dus achter gekomen dat de twee delen op een bepaalde manier op elkaar moeten.

Deze drie ponsjes zijn ook van de Hema! De twee rechtse zaten samen in een pakketje, en zijn te koop bij de Hema outlet!

Deze twee ponsjes zijn van de Action

Deze heeft een schuifje, waardoor de "confetti" die er uit komt blijft zitten!

Zoals je kunt zien, heeft deze een klepje. Er zit nog een bloemetje in!

Deze drie ponsjes heb ik al een tijdje, dus ik weet ook niet waar ze vandaan zijn...


Diy

Voor deze diy heb je een blaadje, stiften, en een ponsje nodig.

Kras een beetje op een blaadje met de stiften.
(Er zit trouwens ook paars bij, maar dat zie je hier amper..)

En pons hier dan confetti uit!

Super simpel, maar ik vind het toch best schattig!

Houden jullie van confetti?
Ik wel! Ik vind het heel erg leuk voor snail mail, perfect voor als iemand jarig is!!

XXX
Lotte

1 opmerking:

  1. Die cactusjes zijn leuk! En het lettertype van je blognaam ook <3
    Confetti is niet zo mijn ding :)

    BeantwoordenVerwijderen