maandag 20 februari 2017

Confetti jurk + 1 jaar Love you a Lotte!!

🎊YAY🎊

Heyyy!!!
Hoe is het?
Met mij goed, want.....

LOVE YOU A LOTTE BESTAAT 1 JAAR!

Joepie!

SPEECH SPEECH SPEECH!!

Ok Ok.

Als eerste wil ik al mijn lieve fans bedanken blablabla mijn ouders die mij altijd gesteund hebben blablabla zonder jullie was het nooit gelukt blablabla ik weet nog toen ik mijn blog begon en toen blablabla. BEDANKT ALLEMAAL!! LOVE YOU A LOT(TE)!!

Ok. Geweldige speech (not).

Maar goed nu is het tijd voor iets anders. 
Ik ga jullie mijn confetti jurk laten zien!
Het kan zijn dat jullie hem al op instagram hebben gezien.

🎊YAY!🎊
Is 'ie niet ONTZETTEND leuk?!
Ik heb een leuk, grijs jurkje bij de C&A gekocht (met kraagje duh.πŸ˜‰), en daar toen confetti op gestreken van bobbinhood
(Die ik gewonnen heb, ontzettend bedankt!)
Makkelijk, maar heuuul leuk!!
Kijk niet naar de achtergrond😜
En ja, ik draag een broek.πŸ˜…


Dit is de achterkant, daar heb ik de jurk wat strakker getrokken en vast gezet met een veiligheidsspeld, daar heb ik een lintje aan vast gemaakt.

Ik vind hem ook heel leuk passen bij het feit dat mijn blog een jaar bestaat!

Ok.
Dit is ook een outfit van de C&A.
Dit is echt mijn stijl in de winter, een trui met een blousje eronder!!πŸ’›
Vet interessant, maar ik wilde het gewoon laten zien..πŸ˜‘


Verder heb ik nog een surprise voor jullie...

WINACTIE!!
YAY! 

Maarrr, daar moeten jullie nog even op wachten omdat nog niet alles af is..

Dus, stay tuned! (Of hoe je dat ook zegt)

-X-
Lotte
πŸ’‹


Geen opmerkingen:

Een reactie posten