zondag 13 november 2016

YAY muur decoratie!


Hello!
Vandaag laat ik jullie een paar plekjes van mijn kamer zien!
Ik heb allemaal dingen op de muur geplakt om mijn kamer wat leuker te maken!;-)


YAY! Jullie weten, dit is mijn favoriete woord! Ik heb drieduizend Y's getekend om deze te krijgen..maar het is gelukt!
Ik heb de letters in een paar van mijn favoriete kleuren gemaakt!


Dit is een beetje een donkere plek in mijn kamer, namelijk, het onderste stapelbed! Daar heb ik een bank van gemaakt met allemal kussentjes! Foto komt later! (Als het een beetje opgeruimd is;-))
Ik heb hier een heleboel posters en plaatjes opgeplakt waar ik vrolijk van word!


Dit is een lichter plekje;-) Het is de deur van mijn kast, dus niet echt een muur...
Ik heb er een poster opgehangen (een heeeeeleeeee leuke, want ja..confetti!!)
En om het nog wat leuker te maken heb ik nog wat ronde blaadjes opgeplakt als mega confetti!
Dit gebruik ik als achtergrond voor foto's!



Hier nog twee posters! Die rechtse is zoo leuk!! Er achter hangt behang! Daarboven hangt een plank met al mijn cactussen en vetplanten er op! Die laat ik binnenkort zien!


Dit slingertje heb ik gemaakt met crepepapier en heb ik opgehangen boven mijn boekenplank!
Er plakt echt bijna niks op mijn muur en dat is echt irritant, ik heb dertigduizend plakbandjes (hehe) geprobeerd maar uiteindelijk vond ik er een die plakt! YAY!


Dat was het!

Hebben jullie posters op jullie kamer?:-)

-XXX-
Lotte

1 opmerking:

  1. Ik kan je vertellen dat er (bij wijze van spreken) bijna geen e=lege plek meer is op mijn muren!
    Ze hangen helemaal vol met kaartjes, fotolijstjes, plaatjes, tekeningen en allemaal andere dingen. Als ik daar foto's van moet gaan maken, ben ik echt wel even bezig!
    Die rechtse poster onder je plankje met cactussen en vetplantjes vind ik echt geweldig! :D Geef maar aan mij (Grapje ;p)
    Byee! <3

    BeantwoordenVerwijderen