woensdag 9 november 2016

Instaswap!

Hey hey hey!
Eventjes geleden heb ik meegedaan aan de instaswap (fall edition!) Of nou ja, eigenlijk de kidsswap! (Maar ik vind mezelf niet echt een kind meer;-)) 
En ik ga jullie laten zien wat ik gemaakt heb, en wat ik gekregen heb!
(Voor info over de instaswap, ga naar deze site: www.instaswap.nl)

Mijn swapmaatje woont volgens mij heel dichtbij, want ik kreeg geen opgestuurd pakketje, maar iemand met dit aan de deur! 
Superleuk!!


Dit zat er allemaal in! Om blij van te worden toch?
De sokken heb ik meteen aangetrokken! Ik word zo blij van leuke sokken!!! Ook dat kleurboek is heel vet!! En de choco-blokken lijken me heel lekker! Ik ben echt dollll op warme choco!! En eigenlijk is alles leuk!!

Dit heb ik zelf gemaakt! Op deze foto heb ik het allemaal al ingepakt, ik heb jammer genoeg geen foto gemaakt van alle cadeautjes voor dat ik ze ingepakt heb...
Ik heb drie 'thema's': Cactus, cupcakes/bakken en interieur! 
Zoals je misschien kan zien heb ik alles ook op die manier ingepakt! 

(YAY! Confetti!)

Ik vond het heeeel leuk om te doen (vooral omdat mijn swapmaatje veel dingen leuk vind die ik ook leuk vind!) en natuurlijk ook mega leuk om te krijgen! YAY! 

Heb jij wel eens meegedaan aan de instaswap? (ik 2 keer;-))

XXX
Lotte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten