zaterdag 18 november 2017

Studio Inktvis

Ken jij Studio Inktvis?
Nee?
Dan word het tijd dat je deze blogpost even leest!

Studio Inktvis is een leuke, vrolijke webshop met meerdere verkooppunten door het hele land.
Zo heb ik in Den Bosch en paar spullen gekocht, en ook in mijn eigen woonplaats bij een concept store.

Dit is mijn buit!


Ze hebben super leuke buttons (DONUT!!!)
Ze zijn zo cute! (En ik heb er een schaar bij gelegd zodat de maat een beetje duidelijk is hehe)


En ook heel veel leuke kaartjes 
(Die te leuk zijn om te versturen)
Ik bedoel: kijk nou hoe leuk! Ik heb ze op mijn kamer opgehangen.


Schattige schrijfblokjes en briefpapier!
Ik gebruik die met de donut best vaak, heel handig!
Is dat briefpapier niet super cute!? Ik MOEST hem gewoon hebben!

Ze hebben ook nog pins, posters, magneetjes, en meer!

 Neem dus snel een kijkje op www.studioinktvis.com of op instagram (@Studio_inktvis).


Zijn jullie wel eens bij een concept store geweest?

XXX
Lotte


Geen opmerkingen:

Een reactie posten