vrijdag 24 november 2017

7 pijpenragers DIY's (Die ECHT leuk zijn)

Hey!!
Iedereen heeft deze dingen wel. Maar wat doe je ermee? Geen idee!
Daarom heb ik vandaag voor jullie een aantal ideeën met pijpenragers! (chenille draad).

1. Hartjes potloden.

Wie zegt dat hartjes alleen leuk zijn op valentijnsdag?
Natuurlijk kun je dit ook proberen met sterren, of driehoekjes misschien?


2. Cadeautjes versiering

Deze tutorial is met kerst woorden, maar het kan natuurlijk ook met andere woorden, zoals, YAY, Love of Happy.
Tutorial

3.Bloemen!
Super handig als je geen echte in leven kan houden! Spray er wat parfum op en tada net echt!
Tutorial

4.. Slinger!

Ook dit kun je natuurlijk in andere vormpjes maken!
Tutorial


5. Diamantjes
Hoe leuk zijn deze?!
Ik ga ze nu meteen maken zo leuk vind ik ze!
Tutorial


6. Regenboog kristallen!

Zijn deze niet leuuuuuk???
Dit kan je natuurlijk ook in andere vormen doen! Wat mij heel leuk lijkt is een ster!
Dit kan dus ook met woorden!;-o
Tutorial



7. Nog meer kristallen!
Dit is een tutorial met zout, die andere is met borax.


Zo zie je maar: er zijn wel werkelijk leuke DIY's met pijpenragers!
Weten jullie nog een leuke diy met chenille draad?
XXX
Lotte

PS. Ik zie dat de vakjes om de foto's en beetje raar doen. Is dat bij jullie ook?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten