vrijdag 14 juli 2017

MY BIRTHDAY #15

Hoi hoi!
5 juli ben ik 15 geworden! Ik heb niet zo veel foto's gemaakt omdat ik daar geen zin had om me daar druk over te maken..;-)
Maar ik ga jullie tips geven voor een leuk feestje!

Goed, op deze foto staat de tafel die helemaal volgebouwd is met kaarten, cadeautjes, versiering en eten haha.

Leuke tip: donuts versieren! Koop suiker donuts en maak glazuur van poedersuiker en water, stop er wat kleurstof bij even dippen en dan wat sprinkels er over heen en tada! (Ook er lekker als sprinkels: oreo kruimels..) Dit hoeft natuurlijk niet op een verjaardag, doe het gewoon elke dag:-) Ik bedoel, waarom niet?

Fantastische foto van mijn taart (NOT) 
Een funfetti taart met aardbeien, banketbakkersroom, witte tony's chocola, sprinkels en een slingertje! (niet te zien op deze foto0
Hoe maak je funfetti taart? Maak het beslag zoals je het gewend bent (of hoe het op het pakje staat;-)) Schep wat discodip erdoorheen en schuif in de oven. 
De kleurstof die in de discodip zit mengt zich door je taart en zo krijg je een super vrolijke funfetti taart! Dit kan ook met cupcakes, cake of donuts!!


YAY polaroid! Ik had een speciale unicorn outfit aan, met een shirt, oorbellen, een ketting en ja, zelfs sokken! Ik heb zelfs een 'unicorn partyhat' Gemaakt! 


Nog wat tipjes:
-De confetti ballonnen van de Hema zijn zo leuk! Het zijn transparante ballonnen met confetti erin die blijft plakken als je de ballon statisch maakt!
-De Hema heeft ook een hele leuke feest collectie met bordjes, bekers en bakjes met een confetti print!
-Donut slingers zijn een perfecte decoratie! De diy staat op mijn blog! Klik hier
-Thema party's zijn altijd leuk! (Alleen kon ik niet kiezen dus werd het alles door elkaar) Ben je bijvoorbeeld dol op donuts? Of unicorns? katten? Dan kan je een heel leuk thema feestje geven! Zoek maar eens op pinterest!

Heb jij nog leuke tips?
Laat ze achter!

XXX
Lotte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten