donderdag 27 oktober 2016

Hema confetti shoplog!


Hey!
Ik ben groot fan van de Hema, en confetti, dus moest ik even kijken (en kopen) bij de confetti collectie van de Hema omdat ze 90 jaar zijn geworden!
Yay!! Gefeliciteerd Hema!!!!

Let's get started!


Dit is een kaars;-) Ik heb er twee van!


Dekbedovertrek! Yay!! Om blij in slaap te vallen en blij wakker te worden!

Zo ziet ie er uit! 

Sokken!!! O em gie!!! Heheh!

Kijk nou!!!!!


Waaaaaaah!!! Ultieme blijheid! 

Mijn favoriete woord op een portemonneetje:-)
(Hehehe yay portemonnee)

Wie word er nou niet blij van een nieuw schriftje?

Tja, ik ben nou eenmaal briljant dus deze kreeg ik gratis.. Grapjeee......
Maar serieus, is ie leuk, of is ie leuk?!

Washiiiiiii!!!! Ik houuu van zilver en deze washi is zelfs holographic zilver!!
Ik weet niet of het goed te zien is op de foto, maar in het echt is ie echt heel vet!!;-)

Dat was het! 
De prijzen staan er niet bij, maar als je het aan me vraagt dan zoek ik het wel even voor je op;-)

Wat vinden jullie trouwens van mijn nieuwe achtergrond voor de foto's??
Ik vind het echt heel schattig!:-)

XXX
Lotte

2 opmerkingen:

  1. Heyy!
    Die achtergrond is echt heel leuk! Mooi gedaan ook.
    Die tape is zo geweldig hè... Love it
    Ik zat nog te twijfelen over dat boekje met 'simply brilliant stuff'! Heb het uiteindelijk toch niet gekocht.
    Weer een leuke post! <3

    BeantwoordenVerwijderen