donderdag 28 juli 2016

Smashbook! #1

Hoi hoi! 
Vandaag iets nieuws, namelijk: Smashbook inspiratie!
Ik smashbook nog niet zo lang, en ook niet zo veel, dus het is niet zo heel mooi;-p


Op de eerste pagina heb ik een bonnetje geplakt van het smashbook en twee kaartjes en een bonnetje van de C&A, waar ik een flamingo blousje had gekocht. 

Op de tweede pagina zie je een armbandje die ik al heel lang om had en die er af gevallen was. Ook zie je een garfield pleister. En ik was dus zo gek om een gebruikte pleister in mijn smashbook te plakken. Tja..
  Op de derde pagina zie je een plaatje van een poes en een aantal poezen stickers. Ook zie je de de letters 'i <3 fien. Dan denk je misschien waarom? Maar op die dag werd mijn kat gesterilliseerd (Ik heb haar aangetroffen toen er een kater boven op haar zat.) en toen heb ik een pagina gemaakt omdat ik zo veel Fien (mijn kat)  hou!;-D

Op de vierde pagina zie je..een rode vlek. Op die dag moest mijn bloeddruk gemeten worden. 
Voor als je het niet kan lezen, er staat: 'Ben ik gezond? Boem boem KNAL! Nee dus.'
En..nou ja..ik was wel gezond, maar dit was dus een grapje..

Op de vijfde pagina zie je een stukje inpakpapier van een boek, en een stukje snoepzak van het Kruidvat en een gehaakte bloem. Super interessant.

Op de zesde pagina zie je dat ik van kip hou.

Op de zevende pagina zie je een paar plaatjes van pokemon en een pikachu die ik ooit eens heb getekend. Ook zie je een raar briefje. Die komt uit zo'n parasolletje. Als iemand weet wat ik bedoel, reageer dan.

Op de achtste pagina heb ik allemaal cactussen gestempelt, een kaartje op geplakt die ik ooit eens heb gemaakt en twee mini kaartjes waar ik op heb gestempeld met een aardappel. Ook zie je een paperclip en een sticky note.


Ehm..nou dat was het. Hopelijk is het niet al te duidelijk dat ik een beetje droog en sarcastisch ben vandaag. :-P

XXX
Lotte

1 opmerking: