zondag 3 juli 2016

Mijn favo oranje spulletjes! #Happy

Hey iedereen!!
Vandaag een blogpost over mijn favo oranje spulletjes!! Ik had niet gedacht dat ik zoveel leuke spulletjes had.


-Bovenaan zie je mijn haar, dat is tussen rood en blond in, dus het leek me wel leuk om het erbij te leggen! (No worries, het zit nog aan mijn hoofd. Mijn moeder heeft de foto gemaakt.)
-Links zie je een plaid die ik bij de hema-outlet heb gekocht, het is niet echt heel oranje, maar past er wel bij! 
-Dan zie je onder in het midden drie tapejes. De bovenste is van de hema, de middelste heb ik echt geen idee van waar die vandaan is, maar daar staan beertjes met "I love you" op. De onderste is van mostcutest.nl met panda's er op.
-Daar boven zie je 5 kleine spulletjes liggen. Van rechts naar links: Mini marker van de action, stem-pelkussen van de hema (denk ik, want die heb ik van mijn swapmaatje gekregen), een poezen magneetje van The Cat Collection, een pons van een sterretje en tot slot een nagellakje van de etos.
-Daar weer boven zie je een envelop (gok van de hema. Die heb ik ook van mijn swapmaatje gekreg-
en bij de instaswap)
-Dan zie je twee sliertjes liggen, eentje met envelopjes en eentje met hartjes. Dat zijn stickertapejes. Waarschijnlijk van de hema. (Het was een hele klus om ze plat te krijgen. Ik heb ze een tijdje onder de stoelpoten gelegd.)
- Als laatste zie je een (van de twee) schoenen die ik bij van Haren heb gekocht. Die heb ik ook in het mintgroen. Ze zitten goddelijk en ik vind ze een beetje op Nikes lijken. En ze waren voor de helft van de prijs!!

Dat was het! 

XXXXXXXXXXXXXXX
*Lotte*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten