donderdag 7 juli 2016

Happy birthday to me!!

Hey hey!!
Eergisteren (5 juli) was ik jarig!!
Dus deze post gaat over.. mijn verjaardag!!
Een tijdje geleden heb ik mijn verjaardagscadeau gekregen, namelijk; een trampoline!
Maar mijn ouders waren zo lief om toch nog een paar cadeautjes te geven! Ook een vriendin van mijn moeder heeft me iets gegeven!
                               
                                Dit lag als versiering op de tafel!


Deze cupcakes heb ik uitgedeeld (het zijn carrot-cupcakes)

Deze simpele, lekkere taart heeft mijn moeder gemaakt!!

Deze super schattige cactus oorbelletjes heb ik gekregen!

Dit is de cd van Tini, die heb ik ook gekregen!

Cactusjes ingepakt!

Cactusjes uitgepakt!

Diy slinger!

Armbandjes maken!
Envelop template!


Poezen ballon! (sorry, slechte foto)

Cactus ballon!

Gisteren (woensdag) heb ik geshopt! 
Ik heb veel leuke spulletjes gekocht!


Het was een leuke verjaardag!

XXX Lotte (die nu 14 is)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten