woensdag 27 juli 2016

3x gift tag inspiratie!


Hey iedereen!!
Vandaag heb ik voor jullie inspiratie voor gift tags!!
De meeste spullen kun je vinden bij de action!

Alle drie!

Hier heb ik 'happy' opgeschreven, want kijk nou hoe happy die vogel is!;-P
Ik heb er een lintje aan gedaan en een pons van een bloem gebruikt!
Pons en karton: action
Lint: geen flauw idee.

Op de achterkant heb ik drie streepjes gezet om de naam op te schrijven.

Voor deze heb ik twee rondjes geknipt en een..tja..een soort vlaggetje? Nee. In ieder geval dat ding dat tussen de twee rondjes in zit. Ook heb ik een kusmond geponst. Dit alles heb ik op elkaar geplakt. Toen vond ik dat er nog iets miste en heb ik er 'happiness' bijgeschreven. Toen heb ik er nog een touwtje aan geknoopt!
Karton en kusmond pons: Action

Voor deze heb ik een stuk karton geknipt die aan alle kanten (behalve de bovenkant) iets groter is dan de gift tag, die heb ik toen omgevouwen en aan de achterkant vastgeplakt met washi tape. Toen heb ik er een rondje opgeplakt en een strookje papier met 'happy'. toen heb ik een 'vlaggetje' geknipt en een stukje papier dat iets groter is dan de vlag. toen heb ik dat vastgeniet. (De tweede keer zat het pas goed vast). Toen heb ik nog een kusmondje er op geplakt. 
(het onderste strookje karton is een pocket geworden. Zoek maar eens op youtube; Pocket gift tag)
Alle spullen: Action.


Dat was het!

Vaker zoiets?
XXX
Lotte

Ps. Vrijdag ga ik op vakantie en ik ben 11 augustus terug, ik ga weer posten als ik terug ben van vakantie. 

Ps 2.  Weten jullie nog die cactusjes die ik voor mijn verjaardag heb gekregen? Daar heb ik me vandaag 2 keer aan geprikt. Nu probeer ik die cactus niet te gaan haten. Het doet echt pijn.

Ps 3. Laat gerust een reactie achter! Vind ik leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten