vrijdag 3 juni 2016

TBR lijst juni + ik ben een slaklezer

De selectie - deel 1 Selection-serieHeehee!
Vandaag mijn tbr-lijst voor juni!


1. De Selectie van Kiera Cass
De Selectie heb ik een tijdje geleden gekocht. Ik ben er al in begonnen en ik ben van plan hem in juni uit te lezen. Hier kun je een recensie van verwachten.
Ps. Ik vind de cover heel mooi:-)

2. Pippa Leeuwenhart, mijn leven is een prachtige puinhoop van Barbara Tammers
Deze (en ook het eerste deel hier van) heb ik geleend bij de bieb. Ik ben er al in begonnen, en het is een komisch boek! De cover vind ik erg aangenaam.

3. Niet te filmen van Sophie Kinsella
Deze heb ik ook bij de bieb geleend en ben ik heel benieuwd naar!! Ik heb er al een heel klein stukje in gelezen en het was erg tiener-achtig en humoristisch.


4. Girl Online on tour van Zoe Sugg
Ook deze heb ik bij de bieb geleend en ik heb heel veel zin om hem te gaan lezen. Ik vond het eerste boek van Zoella fantastisch, deze vast ook!!




Deze boeken zal ik vast niet allemaal in juni uit hebben want ik ben een slaklezer. Het is niet dat ik heel langzaam lees, maar dat ik gewoon een paar hoofdstukken per dag lees, dus dat gaat niet zo snel. Vooral als het hele kleine lettertjes zijn en een heleboel bladzijdes. Maar ik ga proberen een schildpadlezer te zijn, die zijn net iets sneller. :p



XXX Lotte



























Geen opmerkingen:

Een reactie posten