zondag 20 maart 2016

De fluitende vogeltjes zijn er weer!!

Hey!!

Het is weer lente! Ik dacht altijd dat het de 21ste lente was, en dat dat met elk seizoen zo was. 
Not dus..Maar dat vind ik totaal niet erg, dan is het voor mijn gevoel een dag eerder lente!
In dit artikel laat ik je alle tops aan de lente zien!
Natuurlijk zijn er ook een paar flops, maar laten we ons focussen op de tops!!

TOPS: 
-bloemetjes (en bijtjes;-))
-lammetjes (en andere schattige diertjes)
-warm weer (lekker zonnetje)
-zonder jas naar buiten (korte mouwen)
-korte broeken (shorts!!)
-vlinders (dag rupsen, hallo vlinders!!)
-pasen (lekkere eitjes)
-pastel kleurtjes (luv it)
-plantjes (zelfgekweekte aardbeitjes:-))
-fluitende vogeltjes (kan ook irritant zijn)
-slippers/sandelen/open schoenen (de wind tussen je tenen;-p)
-de geur van pas gemaaid gras (vind ik supersmerig..)
-langer licht!! ('s ochtends en 's avonds)
-meivakantie! (who doesn't love it?)


Weet jij er nog meer?:-p

Veel plezier deze lente!

XXX Lotte!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten