donderdag 18 augustus 2016

Een kijkje in het flow poster en kaartenboek!

Hooooi!!
Vandaag geef ik jullie een kijkje in het flow poster en kaartenboek!

Dit is de voorkant!

Er zitten allemaal van dit soort posters in!
(De linkse is mijn persoonlijke favoriet!)

Er zit ook een soort mindfulness poster in!

Er zitten 4 mega posters in!

Nog meer posters!

Er zit een jaarkalender in!

Deze fruitige kaartjes vond ik wel schattig!

Er zitten ook een aantal vellen inpakpapier in!


Dat was het!;-)

Lezen jullie wel eens de flow?

XXX 
Lotte

2 opmerkingen:

  1. Hey!

    Ik lees de Flow persoonlijk niet, maar ik heb er wel 2 vakantie boeken van besteld deze vakantie! :D
    Ik vind het heel leuk om te zien hoe dit boek er uit ziet vanbinnen :)
    Dan heb je het niet, maar heb je wel even kunnen kijken!

    Groetjes van Sanne :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks!
      Ik heb het vakantie boek ook! Echt heel leuk! En ik ben ook heel benieuwd naar het mindfulness boek!;-)
      XXX

      Verwijderen