dinsdag 27 februari 2018

Lopen op regenbogen

Toen ik deze schoenen op instagram zag was ik op slag verliefd en móést ik ze hebben, en wel meteen. En raad eens wat ik heb gedaan? Ik heb ze diezelfde avond nog besteld! #NoRegrets
Ik kreeg een mailtje dat ze er de volgende dag zouden zijn, maar aangezien ik ze 's avonds heb besteld was dat niet erg waarschijnlijk. En ik ben er nog steeds niet achter of ze nou uit het buitenland komen of niet. Maar goed. Een paar dagen later kwamen ze aan. En ik zweer dat ik engelen gezang hoorde toen ik ze voor het eerst zag.


Ze zijn niet helemaal schoon meer, maar ik moest ze gewoon gelijk aantrekken....


Het zijn echt de leukste, mooiste schoenen die ik ooit gezien heb.
Dus.

Als je net zoals ik ook een regenboog verslaving hebt, en je deze schoenen ook nodig hebt, is hier de link: klik hier

Goed luitjes, dat was het weer voor vandaag.
De mazzel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten