woensdag 31 mei 2017

Den Bosch shoplog en hotspots!


Hey hey!
In de mei vakantie ben ik naar Den Bosch geweest om te shoppen en dat was zoo leuk!!
Daarom hier voor jullie nu een shoplog en hotspots!

Kattenparadijs mispoes
Hier moet je geweest zijn!
Al die lieve poezen<3

Simba!

Nawhhh!!

Mispoes!

Lekker luieren!

René de grumpy cat!

Mispoes lag naast mij<3

Cleo is zoo lief!

Moppie!

Monkey Coffee
Want: donuts!!
Ze hebben zo veel heerlijke donuts die er ook nog een supercute uitzien!

De winkels staan een beetje door elkaar maar dit is van de Sostrene Grene, mijn nieuwe favoriete winkel voor creatief spul en stationary! (En het is ook echt niet duur!!)

OK. Klein verhaaltje. Ik ben dus al jaren gek op Pusheen en zag altijd van die leuke spullen op internet die niet in Nederland te koop waren maar toen kwam ik dus in de Claire's en flipte dus totaal! Er was daar een heel hoekje vol met Pusheen!! OMG!!!<
Ik heb een beker gekocht, patches en een 'surprise' sleutelhanger!

Cat ears van de So Low! (Zo'n leuke winkel!!)

Kersen potloden van Sostrene Grene! So cute!!

Origami dieren stickers van de Xenos en knijpertjes als het goed is van de Flying Tiger!

Allemaal van de Flying Tiger!

See through socks!! OMG! Ik wil de ze al zo lang en daar waren ze: bij de Flying Tiger!!

Bij Webshopsonly heb je heel veel leuke spullen die allemaal van webshops zijn!! Echt leuk!!
Ik heb een donut blokje gekocht en een kaart van Studio Inktvis!

Stickersssss van de Sostrene Grene!

Schetsboek van de Sostrene Grene!

Van de Flying Tiger!

Kaarten met foto's die echt van instagram komen van een boekenwinkel!!


Broches van Meri Meri!! Sooo cute!!

Verf van de Sostrene Grene met ontzettend mooie kleuren die nóg mooier zijn in het echt!

Zakjes van de Sostrene Grene (Leuk om op te handletteren!!)

Cadeau zakjes met superleuke printjes en doosjes met donuts van de Sostrene Grene!

Vlaggetjes van de Sostrene Grene!

Alle donuts in de doos! 
(Helemaal onderaan omdat ik dat niet gewoon even normaal kon krijgen grrrrr)


Den Bosch is zooo leuk!
Ik raad het je echt aan om daar een keer te gaan shoppen!
Want er zijn ook nog veel meer leuke winkels, onder andere een Lush, de Pipoos, en koekwaus!

Houden jullie van shoppen?

-X-
Lotte!

2 opmerkingen:

  1. Zo'n leuke dingen! En die origami dieren stickers zijn ook zo leuk. Hebben ze die nog steeds?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oei..Dat weet ik niet, ik heb even op de site gekeken, maar daar hadden ze het niet. Maar misschien hebben ze ze nog wel in de winkel..

      Verwijderen