zaterdag 22 oktober 2016

Herfst trends + wat ik hier van vind

Hello hello!
Vandaag laat ik jullie een paar herfst/winter trends zien! En ook geef ik hier mijn mening over!
En vergeet niet: je moet gewoon dragen wat je leuk vindt;-)

1. Oranje!
 Deze kleur geeft echt een herfstig gevoel. Ik bedoel: blaadjes van de bomen, pompoen? het hoort echt bij de herfst ik vind oranje een hele leuke kleur het is heel vroijk! Ik zou best een oranje gebreide trui willen hebben!!

2.Sjaaltjes, chokers, turtlenecks!
Hm..Ik hou niet zo van sjaaltjes, chokers vind ik wel leuk en turtlenecks vind ik ook niet zo geweldig. Niet mijn favoriet.

3. Ruches
Ik vind ruches meestal een beetje té. Niet mijn ding.

4. Zwart!
Ook al hou ik heel veel van kleur, zwart vind ik ook geweldig! Dan het liefst een beetje edgy met fel gekleurde schoenen!

5. Fluweel!
Nee. Gewoon nee. Sorry maar ik vind deze trend echt niet mooi...

6. Lange mouwen!
Op zich best leuk, maar niet echt handig lijkt me... Misschien fijn op een lui dagje thuis?




Een aantal truien, omdat ik daar gewoon heel erg van hou;-)


                                                Vero Moda: 24,95 euro



H&M 19,99 euro




H&M 14,99 euro




                                          

Coolcat 12,50 euro (korting)

Dat was het!

Wat draag jij het liefsts als het koud is?

XXX
Lotte

Ps. Hou jij ook van foute kerst truien? Ik heb er een van de primark, met een muziekje.... hehehe


3 opmerkingen:

  1. Leuk geschreven..ik ben zelf ook fan van truien😊😊

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik draag heel graag dikke truien, die zitten zo lekker warm! Ik heb vorig jaar zelf een foute kersttrui gemaakt :")
    Het is een knalroze (niet echt kerstachtig, maar dat was mijn enige keuze) met veertjes en plaatjes erop

    BeantwoordenVerwijderen